torstai 21. toukokuuta 2009

Paketti tuli... ja samalla Jehkotar #57




Eilen hain postista paketin, jossa kotiutui cuttelbug (ja pari muuta juttua). Sain sen mieheltäni yhdistetyksi syntymäpäivä-äitienpäivä-valmistujais-lahjaksi. Olen laitetta tänään testaillut ja tyytyväinen hankintaan olen. Osasipa isäntä hyvän lahjan valita.... (vain vähän vihjailin ;) ). Pitihän laitetta käyttää heti, kun tein Jehkottaren haasteeseen korttia, syntyikin heti kaksin kappalein. Ruskeasävyiseen 50-v korttiin embossasin osan lehdyköistä kiiluvalla vaaleanvihreällä hileellä, ei kyllä erotu kovin hyvin, sinisävyisellä jauheella tein pieniä kukkia. Numerot teinkin heti uudella cuttiksella ja Hippie chick numerostansseilla ( nekin olin jo ehtinyt joskus tuolta maailmalta haalimaan), lisäksi vielä kukkia ja helmiä.


Toisen kortin tein, kun joskus olen erehtynyt tilamaan noita ruusuja, jotka muuten ovat ok mutta "hieman" runsaita minun makuuni (muistuttaa mielestäni jotenkin lehtikaalia). nyt sain jonkinlaisen ajatuksen miten niitä voisi käyttää. Tähän korttiin embossassin perhoset samalla kiiluvalla sinisellä valkoisen musteen päälle. Onnea- teksti on samoilla aakkosstansseilla kuin edellisessä. Kultapahvi mistä ne leikkasin on jouluna jemmaanlaitettua lahjarasiaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti